Followers

Saturday 16 February 2013

NEW GENERATION LEADER'S COURSE~~!

As salam..

NGLC--wah2 glamour gituu!!haha
NGLC ni organized by 'senior-senior ENGINIUS' bertempat di el-azzhar camp.
this is an induction course for the next tenure macam kami-kami ni.
before ni memang tersangat berat hati nak p okay. yalah, dah laa baru start sem, tiba2 dah nak p kem for 3days. dahh tuu induction course yang sangat maklum boring nyaa.haha. this is nadia. selalu sangat pk before going through benda tuu. well said. haha. tapi bila dah sampai kat sana, everything's changed! seriously best. eventhough a bit boring dengan talks but still it gives something useful :) semua slot bagi aku best dan menarik. yes! el-azzhar camp sangat cantik dan cantik dan cantik. comittee pun best dan best dan best. UNFORTUNATELY, AKU TAKDAK LANGSUNG PICS YANG DITANGKAP SENDIRI. untuk koleksi peribadi memang takdak. see. this is my first time having no pictures.haha.kesian.takpaa, kat fon orang laen ada.*makan hati T_T
hmm we're divided into 8 groups. aku group 3. the best group ever. walaupun tak berapa kenal sangat dengan group members and ada rasa a bit segan gituu tapi still seronok dapat kawan baru. yang agak terkilan tuu, aku tetiba jaa rasa macam pendiam bila dalam group.takbanyak pulak cakap.sedihhh.haha nadia buat terok bolehhh. terima kasih laa kepada insan insan yang sanggup berbual dengan aku nii T_T
apapun, induction tuu best and rasa sayang sangatttttt ;)



this is group 3. alaa yang best tuu :)
                                                                   ni pulak lagu tema untuk NGLC.

ahhh rindu!! T_T

tak elok layan perasaan sangat =, nadia. kbye!!!

No comments:

Post a Comment

don't forget to smile, guys!

Ibnu Taimiyah berkata :
"Jika masalah yang saya hadapi menemui jalan kebuntuan,
maka saya akan beristighfar kepada Allah lebih kurang 1000 kali, nescaya Allah akan membukakan jalan keluar".
Beliau berkata lagi dengan ucapan la hauwla wala quwwata illa billah :
"Semua beban boleh ditanggung, segala kerisauan boleh diatasi dan kehidupan menjadi lebih mulia."
Senyum dalam kedukaan, tanda insan punya keimanan.
Yakin semua yang terjadi adalah ketentuan-NYA :)