Followers

Sunday 19 May 2013

**sigh ^^

As salam.

STUDY WEEK!
It's exam fever now...

hah! exam fever lah sangat, nadia!!
okay exam start 27 may 2013 sampai 6 jun 2013 :)
study lah nadia. nasihat orang pandai tapi hang dok depan laptop bermovie takpun online takpun makan takpun tidoq takpun takpun takpun berangan! 

study lah nadia. kalaw hang tak study, sanggup kaa nanti tengok result tak macam yang diharapkan. takkan tak usaha, lepas tuu dok expect result yang membanggakan. lepas tuu bila tengok result tak mencapai target, sedih. lepas tuu mula nak complain sistem tuu salah, sistem ni sengal, lecturer kedekut markah, lecturer strict, padahal diri sendiri yang salah. haa ni lah manusia, takpernah nak bersyukur.

study lah nadia. hang nak kaa tengok mak n abah sedih. nak kaa? nak kaa? kata nak mak abah bangga. tapi dengan perangai malas macam aku ni, sapa nak bangga??? habaq mai satt.

study lah nadia. hang nak jadi apa dalam exam hall nanti? nak meniru? ishh benda paling pantang seumur hidup aku adalah meniru dalam exam. respect aku pun akan hilang kalaw aku taw budak budak top meniru. haa lagi satu, suruh orang sign attendance. oiii ni memang paling aku takrespect. dahh pandai sangat nak ponteng kelas, tanggunglah sendiri. biaq lah orang nak kata aku skema pun, the thing is, aku memang taksuka n aku memang skema pun. so what?? berkat pun takdak sayang sayangku kalaw buat macam tuu. ishhh kan dah terus lari topik. 

okay. so moralnya, study lah. takkan nak study sikit sikit jaa, nanti markah pun sikit sikit jaa. lepas tuu bila orang tanya result pun malu malu nak cakap. 

ni lah yang dok serabutkan kepala aku. ni lah dia T_T


NADIA, STUDY!! pemalas punya budakkkk.

kbye!

No comments:

Post a Comment

don't forget to smile, guys!

Ibnu Taimiyah berkata :
"Jika masalah yang saya hadapi menemui jalan kebuntuan,
maka saya akan beristighfar kepada Allah lebih kurang 1000 kali, nescaya Allah akan membukakan jalan keluar".
Beliau berkata lagi dengan ucapan la hauwla wala quwwata illa billah :
"Semua beban boleh ditanggung, segala kerisauan boleh diatasi dan kehidupan menjadi lebih mulia."
Senyum dalam kedukaan, tanda insan punya keimanan.
Yakin semua yang terjadi adalah ketentuan-NYA :)