Followers

Sunday 11 August 2013

EID MUBARAK!

As salam.

ohh rindunya ohh rindunyaa blog ini. haa dah rindu pasaipa biaq jaa berkurun tak update? see. nampak sangat takrindu mana. haha. no lahh. i rindu CUMA nyaa malas nak ber blog. padahal memanjang jaa update FB Twitter semua. nampak sangat pilih kasih. haha. . fullstop.

yeay! aku cuti sem 3 bulan. ya. 3 bulan. lama. kenapa? aku tak jadi ambik  shortsem sebab masa tuu mak sakit nak operate, kak pun sakit jugak. soooo i decided not to take shortsem tuu. yalah. kalaw aku ambik pun, ingat aku boleh fokus study? sudah tentu tidak. mahunya aku menangis tak berlagu kat UIA tuu dok pikir mak kakak adik abah family semua. ohh no no nooo. atleast aku dapat jaga mak masa operate harituu. nak jadikan cerita abah pulak ada accident sedikit yang membuatkan tangannya kena jahit 13 jarum. and guess whattt? akulah doktor terjun dalam rumah tuu. nak cuci luka mak n abah. kakak takberani. tengok pun dia taksanggup. haha. ada hikmah aku tak ambik shortsem tuu dan aku bahagia kat rumah niiii. Alhamdulillah aku ramai kawan2 yang sentiasa mendoakan family aku. aku bersyukur untuk itu. dannnnn aku boleh berpuasa kat rumaahhhh. haha. kalaw b4 ni puasa kat UIA jaa. soo sedihh. puasa kat rumah. kegembiraan berganda. makan makanan kat rumah dengan penuh berselera. berat berganda. haha.

di sini saya nak susun 10 jari memohon maaf diatas segala kesalahan saya terover atau termengada sama ada sengaja atau tidakk daripada pihak saya dan family saya. make it zero! selamat hari raya aidilfitri. have a blast. 

kbye!

No comments:

Post a Comment

don't forget to smile, guys!

Ibnu Taimiyah berkata :
"Jika masalah yang saya hadapi menemui jalan kebuntuan,
maka saya akan beristighfar kepada Allah lebih kurang 1000 kali, nescaya Allah akan membukakan jalan keluar".
Beliau berkata lagi dengan ucapan la hauwla wala quwwata illa billah :
"Semua beban boleh ditanggung, segala kerisauan boleh diatasi dan kehidupan menjadi lebih mulia."
Senyum dalam kedukaan, tanda insan punya keimanan.
Yakin semua yang terjadi adalah ketentuan-NYA :)