Followers

Monday 30 January 2012

WELCOME TO THE GARDEN OF KNOWLEDGE AND VIRTUE (*_*)


.WELCOME TO THE GARDEN OF KNOWLEDGE AND VIRTUE.

Woohooohoooo..!

J J J

Ahahahahaaaaaa..!

Hari ni hari apa???

Hari ni hari Isnin.okay. 30 Januari 2012.

Esok selasa. 31 Januari 2012 .okayfine. Esok REGISTRATION DAY kat UIAM, Gombak.

Happy kaa aku??

Yaa.aku happy.sangat happy.sepatotnyaa lah.but I don’t know why, aku tak happy mana pun.hmmmmmm…

Macam harini, patotnya by now, aku dah ready semua barang yang aku nak bawak pi sebab petang ni dah nak b’tolak p KL.tapi sampai sekarang apa pun tak complete lagi.barang b’terabur lagi.apa dah jadi dengan hang wahai Nadia??yang aku taw.aku takdak semangat.ZERO.borang borang aku pun tak habis lagi aku isi.haishhh.starting 20hb harituu lagi aku dok countdown sorang sorang aku.countdown lagi berapa hari nak pi Gombak sana.bila aku tengok calendar jaa, mesti nervous semacam jaa rasa.rasa takut yang melampau aku rasa.grr.aku pikir pikir maybe sebab ni kottt.

ü  Takut nak face tempat baru sebab tak penah lagi pi UIAM Gombak tuu.

ü  Besfren aku kat CFS yang selalu study dengan aku, bagi semangat kat aku, ajaq aku math haha, teman posing aku and banyak lagi yang kami buat sama sama.kami t’pisah mahallah(kolej kediaman).memang lah kat CFS tak satu mahallah tapi kami dah plan macam macam okay dengan harapan dapat satu mahallah.tapi UIA dah TOLONG decide untuk kami.kfine.hmmm.bukan senang aku nak cari kawan yang paham tahap BLUR aku ni haa.kami sama sama takdak semangat.semua sebab mahallah.haha.terpisah laa aku dengan fatihah or ada kawan kami yang cakap kekasih gelap aku.BHGAHAHAHHAAH.whatever.yang penting kami BBF.eh silap. BFF.

ü  Terpisah dengan rumate tersayang a.k.a mybenz.HAHA.ni lagi sorang yang paham BLUR aku.hmmm.i miss you.

ü  Harapan nak pilih rumate macam tipis jaa.HAHA.UIA kan suka buat keputusan sendiri.takpaa.dah paham sangat dah.

ü  1st year ni takpaa lagi sebab subjek dengan budak engine yang major laen laen pun sama lagi.still boleh study sama lagi.yang aku takut tuu nanti.bila dah kena study subjek untuk major aku tuu.hmmm.tah apa bentuk dia.maybe betoi kata tihah, rupa pelajaran baru tuu macam ni,..”rupa dia petak rambut bersimpul,lepas tuu kita pulak jadi macam tuu”.HAHA.maybe yaa.

ü  Hmmm.sapa rumate aku nanti???i can’t wait.kononnyaaa.HAHA.





Actually, aku takdak laa takut sangat benda benda kat atas ni.aku taw apa yang aku takut sangat nak face kat sana nanti.tamaw lah mention kat sini.apapun aku nak kita SAMA SAMA DOA weh.okay dah.tuu yang aku paling takut gilaaa nak nafas takboleh.haish.sudah sudahhh.

Nampaknya takdir aku memang dengan UIA.hmm.okay.yaa, doc.i’ll keep the letter. L

HAHAHAAAA.sengal.takpenting pun benda tuu.MEMBAZIR jaa bagi aku.dah.aku sorang yang paham.wahahahahaaa~~

Okay.cari semangat nak pi belajaq ni.

·         Tetap kan niat.

·         Ingat amanah mak n abah n semua.

·         If there’s a will, there’s a way.

·         Focus study jaa.

Buat masa ni.tuu jaa yang mampu aku nak list kan.haha.

Okay.

MAHALLAH AMEENAH, UIAM GOMBAK. Tunggu saya datang okay.weeheheee

Oh TAARUF WEEK~~

Kbye!

No comments:

Post a Comment

don't forget to smile, guys!

Ibnu Taimiyah berkata :
"Jika masalah yang saya hadapi menemui jalan kebuntuan,
maka saya akan beristighfar kepada Allah lebih kurang 1000 kali, nescaya Allah akan membukakan jalan keluar".
Beliau berkata lagi dengan ucapan la hauwla wala quwwata illa billah :
"Semua beban boleh ditanggung, segala kerisauan boleh diatasi dan kehidupan menjadi lebih mulia."
Senyum dalam kedukaan, tanda insan punya keimanan.
Yakin semua yang terjadi adalah ketentuan-NYA :)